środa, 24 kwietnia 2013

Drobnostki

Mój Szkrab teraz śpi. Przesypia całe nocki choć pewnie przez te krostki powinien 
budzić się kilka razy w nocy. 
Za to w ciągu dnia śpi bardzo mało,a czasem chciałoby się odpocząć i coś porobić 
dla siebie,sobie czy z sobą :) 
Czasem nie mam już pomysłów na zabawy z Nim. 
Grzechotki. 
Gryzaki. 
Moja poruszająca się nad nim dłoń. 
Mata edukacyjna ze zwisającymi pluszowymi grzechotkami. 
Grające pluszaki. 
Maskotki pacynki. 
Wierszyki. 
Bajki. 
I przede wszystkim cycuszek :) 
a Wy jak bawicie się ze swoimi Ludzikami?

Kiedy zajada przy piersi, robi sobie odpoczynek. 
Odwraca główkę od piersi by zaraz znowu do niej wrócić i tak potrafi motać się kilka razy... 
Do momentu kiedy nie pozostanie w osłupieniu, odwrócony od piersi i wpatrujący się 
w czarne mrugające pudełko zwane telewizorem. 
Patrzy w TV jakby rozumiał co w nim mówią. 
Czy to polityczne "mądrości" w wiadomościach czy seriale kryminalne - takie oglądam. 
Pojmuje wszystko. 
Najbardziej uwielbiam chwile kiedy zasypia z piersią w buzi, a ja delikatnie wyjmuję mu sutka z buzi, wypływa ostatnia kropla mleka, której nie zdążył połknąć, bo przecież zasnął. 
Kreci się więc myślę sobie, że chyba się obudzi...
a tu... 
Cudny uśmiech przez sen. 
Mogę tak siedzieć z nim godzinami.

2 komentarze:

  1. Oj ja też muszę się nieźle nagłowić jak zająć Lilę bo niestety dla Niej ostatnio mata to kara, a że ma JE dwie to czasami ciężko jest. Ja też uwielbiałam te chwile kiedy Mała zasypiała z cycem w buźce,niestety robi to coraz rzadziej, za to ma nową zabawę-ssie a rączką robi "bam bam", bo przecież szkoda czasu tylko na jedzenie :)
    odpowiem na komentarze u siebie na blogu ale pewnie dopiero wieczorem bo ciężki dzień mnie chyba czeka

    OdpowiedzUsuń