poniedziałek, 6 maja 2013

37. Ludzie listy piszą...

Pamiętacie czasy kiedy były pisane listy? Kiedy czekało się na listonosza, który dostarczał odpowiedź na nie? Ja pamiętam bardzo dobrze. To były czasy mojej podstawówki. W liceum zauważyłam, że moje miasto nie jest takie duże i mogę dojechać do koleżanek :) Koleżankami były dziewczyny zapoznane na koloniach czy obozach, czyli te z którymi na co dzień nie było kontaktu np w szkole. Obecnie wszyscy piszą maile, które dochodzą do adresata w mgnieniu oka. Kto teraz chciałby pisać listy? JA!!! Zawsze lubiłam pisać i dostawać listy, a kto nie? Szkoda, że teraz ludzie już tego nie robią. Szkoda, że wystarcza mail. Nawet nie mam do kogo napisać listu... ze wszystkimi jest kontakt przez internet ;/ Już nawet nie myślę o wysyłaniu kartek na urodziny, imieniny i inne okazje. Wszystko zastępują elektroniczne kartki. Chyba trzeba to zmienić :)
Marta

2 komentarze:

  1. Ja jeszcze w liceum pisałam z kuzynką i z kuzynem... To były czasy. Szkoda, że nasze Dzieci, nie poczują tej magii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety obecnie mało kto chyba czuje tę magię. Wszyscy pozapominali...

      Usuń