czwartek, 27 czerwca 2013

65. Fotosy haha

Miały być zdjęcia? PROSZĘ :*












4 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia :) Super, że sobie wypoczęliście. My też tydzień zaliczyliśmy, ten z super pogodą, ale to jednak za krótko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie myślę, że tak najlepiej się odpoczywa. Tydzień np teraz, następny tydzień za parę tyg itd. Dla mnie 2 tyg w jednym miejscu (które w zasadzie już bardzo dobrze znam, bo byłam tam kilka razy) to jednak za długo :)

      Usuń
    2. Właśnie przeczytałam Twój komentarz i świat jest jednak mały - my też byliśmy w Pogorzelicy. Zdjęcia akurat z Niechorza wrzuciłam, bo tam codziennie chodziliśmy na spacer. A w którym Wy ośrodku? :)

      Usuń
  2. Piekne zdjecia! Nigdy nie bylam w Swinoujsciu, ale widze, ze maja piekna plaze!
    A z Kubusia taki fajny pulpecik jak z mojego Nika! :)

    OdpowiedzUsuń