czwartek, 4 lipca 2013

75. Sadzanie z podpórką

I co Wy na to? Dzisiaj byliśmy z Kubusiem na szczepieniu. Kolejne za tydzien i nastepne za 2 tyg hahaha i ciagle szczepienia. Ale nie o tym chciałam :)
Na zdrowej stronie Pani dr poszła na urlop więc jest inna na zastępstwie. Kiedy osłuchiwała Kubusia zapytała ile ma miesięcy. Powiedziałam, że dzisiaj równo 6. Więc zapytała czy Go sadzam. Powiedziałam oczywiście, ze nie.... W końcu tyle się mówi, że nic na siłę, że kręgosłupy się zniekształcają itd... a ona na to, że powinnam już Go sadzać z podpórką. Mam jeszcze jakieś 1,5 miesiąca na to, żeby sam siadał, bo później będę jeździła z nim do neurologa. Co Wy na to? Wasze Cudeńka już siadały w tym wieku? Albo sadzałyście Maluchy? I kiedy zaczęły samodzielnie siadać? Kubuś w zasadzie nawet się nie zbiera do siadania.

4 komentarze:

  1. Pisałam o tym samym u siebie, po którejś wizycie u pediatry, wtedy kiedy Lila miała pobieraną krew, to też były właśnie okolice 6-go miesiąca. Pediatra zadała nam to samo pytanie. Najwyraźniej teraz są nowe wytyczne w tym temacie, skoro w dwóch odległych końcach Polski to samo zalecają. Ja też byłam mocno zdziwiona, bo całe życie słyszałam, że nie wolno, że dziecko ma samo... Od tamtej pory zaczęliśmy sadzać Lilę i w sumie na złe Jej to chyba nie wyszło. Elizy za to nie sadzałam i w końcu sama usiadła :) Więc kto to wie, co lepsze...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sebastian jak miał 6 miesięcy, to już siedział sam, tylko chwiejnie. A z podpórką już od 4 chyba. Tyle, że on sam się rwał do tego siedzenia. Nie wiem co Ci poradzić. Ja w wychowaniu dziecka wychodzę z założenia, że nic na siłę. Jak chciał siedzieć, to go na siłę nie kładłam. Ale jakby chciał leżeć, to bym i specjalnie nie sadzała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Martuś, a co u Was tutaj tak cicho, aż niepokojąco?! Napisz co u Ciebie i u Kubusia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja pediatra powiedziala mi przy kontroli 4-miesieczniaka, zeby malego sadzac i dawac mu szanse na wycwiczenie miesni. Robilismy tak, zreszta moje oba dzieciaki az sie rwaly do siedzenia, wiec siedzialy z podparciem na kanapie juz w wieku 3 miesiecy. Teraz Nik ma 7 miesiecy i calkiem przyzwoicie siedzi. Traci jeszcze rownowage bo wierci sie i obraca na wszystkie strony, wiec obkladam go naokolo poduszkami. Ale juz posiedzi na dywanie siegajac po coraz to nowa zabawke. :)

    OdpowiedzUsuń